Ви хочете полагодити зламаний склоочисник? Ми допоможемо вам вирішити цю проблему.
Деталь склоочисника вашого автомобіля, що підвладна найбільшому зносу – це гумовий профіль, вставлений в лезо. Гума з часом твердне, тріскається і не може адаптуватися до форми вітрового скла, тому вона більше не відводить дощову воду. Це погіршення прогресує, і у вас є час, щоб відповідним чином втрутитися, перш ніж ви зіткнетеся з поломкою склоочисника. Інші типові пошкодження, які можуть вплинути на гумову частину двірника, які необхідно негайно відремонтувати:
- Знос гумового профілю;
- Затвердіння і розтріскування від морозу;
- Розширення з утворенням гофрів в слайдері.
МАТЕРІАЛИ, ЯКІ БУДУТЬ ВАМ ПОТРІБНІ:
М’яка тканина
Денатурований спирт
Нові щітки склоочисника
Викрутка
Саморіз
Супер розблоковувач швидкої дії WD-40 Specialist
Швидковисихаючий очисник контактів WD-40 Specialist
КРОК 1: РЕГУЛЯРНЕ ЧИЩЕННЯ
Ваш склоочисник не обов’язково зламаний, якщо у нього є проблеми. Фактично, якщо гумовий профіль лез не має особливих ушкоджень, просто протирайте його тканиною, змоченою денатурованим спиртом, кожен раз, коли ви миєте машину. Також важливий склад рідини для миття лобового скла: використовуйте спеціальний очищувач для лобового скла в пропорціях, зазначених на упаковці, або просту суміш води і денатурованого спирту (4 частини води і 1 частина спирту).
КРОК 2: ЗАМІНА ЛЕЗ СКЛООЧИСНИКА
Заміна необхідна, якщо ви помітили будь-які тріщини, розриви або розриви в гумових лезах. Леза можуть бути з’єднані з важелями за допомогою різних систем: для їх зняття зазвичай необхідно натиснути на затиск, а в інших випадках достатньо вийняти лезо назовні після перевороту U-подібного з’єднання важеля і леза. Купуйте відповідні гумові леза для свого автомобіля і замініть їх. Коли ви міняєте один склоочисник на новий, обов’язково замініть і інший, можливо, зберігаючи один склоочисник в кращому стані в якості резерву на випадок будь-яких раптових проблем. Щоб вставити нове лезо, просто помістіть муфту навпроти кінця важеля і зафіксуйте.
КРОК 3: ПРОБЛЕМИ З ЛЕЗОМ
Пошкодити важіль дуже складно: пружина, що притискає його до лобового скла, може зламатися, але це трапляється рідко. Більш ймовірно, що система з’єднання між важелем і валом, що забезпечує рух, зношується або ламається. В цьому випадку важіль може залишатися нерухомим, незважаючи на регулярне обертання приводного вала, або важіль може відокремитися від провідного пальця, поки ви перебуваєте в дорозі. Важіль може бути з’єднаний з приводним валом за допомогою різних систем, що вимагають різних методів розбирання. Іноді все, що потрібно, щоб виправити, це закрити стягнутий гвинт (якщо є) після того, як на уражену частину нанесено трохи Універсальної змазки WD-40, що значно полегшує ослаблення і затягування гвинтів.
КРОК 4: ВІДРЕМОНТУЙТЕ КОВЗАННЯ ВАЛУ
Щоб визначити ковзання вала всередині гнізда, зніміть важіль і позначте його напрямок на голівці валу. Потім знову вставте важіль і включіть двірники. Як тільки важіль буде видалений, ви зможете помітити будь-який можливий зсув. Якщо головка вала прослизає в гніздо важеля, тимчасове сполучення може бути виконано шляхом одночасного висвердлювання гнізда і вала за допомогою металевої коронки. Вставте всередину отвору досить міцний саморіз, який утримує важіль на місці і запобігає прослизанню вала. Це тимчасове рішення на час очікування заміни зламаного вала склоочисника.
КРОК 5: ЗАМІНА ВАЖЕЛЯ УТРИМУВАЧА ЛЕЗА
Якщо важіль утримувача лез пошкоджений (зламаний склоочисник) або сильно зношений, його необхідно замінити. Якщо його важко витягти з вала, нанесіть на муфту трохи Супер розблоковувач швидкої дії WD-40 Specialist, який швидко проникає і звільняє з’єднання зі значною ефективністю. Не забудьте зазначити лінію, по якій лезо впирається в скло, щоб мати орієнтир. Зробіть це, наклеївши на лобове скло кілька шматочків малярської стрічки. Новий важіль, вже оснащений лезом, повинен бути закріплений на валу так, щоб він точно прилягав до позначок, нанесених на вітрове скло. Якщо є гвинт, повністю затягніть його.
КРОК 6: ІНШІ ПЕРЕВІРКИ
Деякі з інших можливих проблем, які призводять до поломки склоочисника, включають двигун приводу склоочисника. Якщо він не подає ніяких ознак життя, перевірте блок запобіжників і подивіться, чи не перегорів один з двигунів. Якщо він не пошкоджений, можливо, виникла проблема з підключенням джерела живлення до самого двигуну. Якщо ви можете отримати доступ до двигуна, перевірте, чи подається на нього напруга при включенні двірників. В такому випадку з’єднання можна обробити Швидковисихаючим очисником контактів WD-40 Specialist. Якщо мотор, як і раніше не працює, його необхідно замінити.