Вам треба замінити дзеркало вашого автомобіля? Дотримуйтесь наших порад і ви зможете самостійно вирішити цю проблему.
Бічне дзеркало автомобіля можна пошкодити по-різному. Одним з найбільш поширених є вивих опорного елемента через контакт з іншим транспортним засобом, стіною, стовпом. Це часто призводить до поломки самого дзеркального елемента. Але можуть виникнути і інші несправності, які не пов’язані з ударами, наприклад, відмова механізму регулювання дзеркала.
У деяких випадках пошкодження можна виправити без особливих зусиль. В інших випадках необхідно замінити дзеркало заднього виду і його опору, купивши нове, сумісне з автомобілем. Втручання істотно розрізняється залежно від того, чи оснащено дзеркало ручним важелем або електричною системою регулювання. Давайте подивимося на деякі типові операції в цих двох випадках.
Бічне дзеркало з ручним керуванням
У разі удару бічне дзеркало може різко повернутися, і внутрішня пружинна система, яка регулює положення, відключається від шарніра.
Бічне дзеркало з електричним керуванням
У цих дзеркалах кут нахилу дзеркального елемента регулюється невеликими електродвигунами, встановленими безпосередньо в поворотній опорі всередині корпусу, які приводяться в дію за допомогою елемента управління на приладовій панелі автомобіля.
МАТЕРІАЛИ, ЯКІ БУДУТЬ ВАМ ПОТРІБНІ:
Силіконова змазка WD-40 Specialist
Викрутка
Очисник контактів WD-40 Specialist
Затискач
Нове дзеркало заднього виду
КРОК 1: ДЕМОНТАЖ ДЗЕРКАЛА, КЕРОВАНОГО ВРУЧНУ
За допомогою тонкої викрутки підніміть внутрішню пластину (в дверцятах), що закриває гвинти, що фіксують кронштейн дзеркала. Тепер можна зняти ковпачок на стрижні управління і повністю зняти дзеркало з кронштейном і корпусом. У деяких моделях також необхідно знімати дзеркало для ремонту шарніра, який зазвичай притискається до місця, знову піднімаючи його (намагаючись не зламати), щоб зняти його з затискачів, які утримують його на місці. Як тільки шарнірний механізм буде розблоковано, ви зможете визначити пошкодження: найбільш поширена проблема полягає в тому, що фасонна шайба, що утримує пружину в стисненому стані, вийшла зі свого гнізда, і пружина розширилася. У деяких випадках дзеркало може розбитися.
КРОК 2: СТИСНЕННЯ ПРУЖИНИ І ЗБІРКА
Пружина і її стискуючі шайби повинні бути стиснуті, щоб фасонна шайба утримувала їх у стиснутому стані. Це можна зробити декількома способами (наприклад, за допомогою затиску). Після відновлення стиснення дзеркало можна зібрати, виконавши операції в зворотному порядку. Якщо дзеркало тріснуло або розбилося, зніміть останні частини і від’єднайте його від підставки. Встановіть нове сумісне дзеркало в підставку, поєднавши ніжки дзеркала з пазами в підставці і натиснувши на неї.
КРОК 3: РЕГУЛЮВАННЯ ПОШКОДЖЕНЬ
У разі удару або навіть при його відсутності важіль, що регулює кут нахилу дзеркала, може викликати проблеми. Важіль управляє трьома сталевими тросами, які проходять через три оболонки. Вони активують поворотну підставку, на якій встановлено дзеркало. У деяких випадках кабелі можуть деформуватися всередині оболонки або підставка може застрягти через проникнення бруду або іншого матеріалу. Щоб вирішити цю проблему, від’єднайте кабелі і кожухи від важеля управління і розпороште Силіконову змазку WD-40 Specialist.
на кожухи, щоб відновити плавність руху. Цей же продукт можна розпорошити на підставку, попередньо видаливши всі сліди сторонніх матеріалів. Потім зберіть деталі в зворотному порядку.
КРОК 4: РОЗБИРАННЯ ДЗЕРКАЛА З ЕЛЕКТРИЧНИМ ЖИВЛЕННЯМ
Дзеркало розбирається так само, як описано для ручного дзеркала, але ви також повинні від’єднати електричні кабелі, які входять в кронштейн і йдуть до двигунів. Зазвичай є блокуючий з’єднувач, який необхідно від’єднати. Ці дзеркала також часто мають електричний протизаморожувальний резистор, підключений до датчика на корпусі дзеркала. Цей ланцюг також повинен бути відключеним. Зберіть пружину і шайби, як описано вище. Перед тим, як замінити дзеркало, переконайтеся, що механізми, які могли бути пошкоджені в результаті удару, працюють нормально. Для цього просто повторно підключіть електричні компоненти (перед установкою дзеркала на місце) і включіть управління панеллю приладів. Також перевірте правильність роботи будь-яких ланцюгів напруги будь-яких габаритних вогнів, встановлених на корпусі дзеркала. Всі контакти можна обробити Очисником контактів WD-40 Specialist.
КРОК 5: ПОВНА ЗАМІНА
Якщо пошкодження дуже сильне, треба повністю замінити дзеркало. Майте на увазі, що запасні дзеркала продаються без останнього шару фарби, тому перед установкою нового або пофарбуйте його самостійно, або віднесіть в кузовну майстерню разом з кодом кольору фарби вашого автомобіля.