Дуже важливо чистити карбюратор мотоцикла, якщо він працює не плавно, або навіть після певної кількості кілометрів і на початку сезону. Карбюратор – це його нервовий центр, навколо якого обертається все інше. Це дуже складний компонент, що складається з безлічі частин, що виконують різні основні функції. Деякі з цих деталей можна по-різному відрегулювати для зміни співвідношення повітря / бензин або для роботи двигуна в холодному стані, на максимумі, мінімумі і т. д. Кожен виробник мотоциклів встановлює різні типи карбюраторів на свої різні моделі.

Ці карбюратори також можуть сильно відрізнятися один від одного, навіть якщо у них однаковий принцип роботи. Проте, власник мотоцикла повинен проводити обслуговування та чистку карбюратора, не викликаючи таких проблем, як калібрування форсунок та повітрозабірників або неправильне регулювання мінімуму, максимуму і т.д. З цих причин, перш ніж продовжити (звичайне або надзвичайне) технічне обслуговування карбюратора мотоцикла необхідно звертатися до посібника з технічного обслуговування і експлуатації мотоцикла і карбюратора.

МАТЕРІАЛИ, ЯКІ БУДУТЬ ВАМ ПОТРІБНІ:

Універсальна змазка WD-40

Викрутка

Плоскогубці з тонким носом

Стиснене повітря

Сталевий дріт

Сухе мастило з ПТФЕ WD-40 Specialist

КРОК 1: ПЕРШ НІЖ ПОЧАТИ РОЗБИРАТИ КАРБЮРАТОР МОТОЦИКЛА

clean motorcycle carburettor (01)

Залежно від форми кузова мотоцикла часто буває необхідно зняти захисні кожухи, щоб дістати карбюратор і правильно працювати з ним. Перед будь-якою іншою операцією ретельно вимийте мотоцикл, щоб залишки бруду, піску і асфальту не потрапили всередину карбюратора і не заподіяли серйозної шкоди. Після промивання необхідно ретельно просушити карбюратор, після чого ми рекомендуємо рясно розпилити Універсальну змазку WD-40 на карбюратор, щоб видалити найстійкіші залишки і полегшити розбирання.

КРОК 2: ВІДКЛЮЧЕННЯ ПОВІТРЯНОГО ФІЛЬТРА

clean motorcycle carburettor (02)

Карбюратор  з’єднаний з головкою поршня, повітряним фільтром, дросельною заслінкою / повітряною тягою і паливною трубкою, що виходить з бака. Щоб очистити карбюратор мотоцикла, спочатку послабте гвинти (або інші системи), які фіксують з’ємний повітряний фільтр. Цей фільтр (в різних формах і структурах) необхідно ретельно оглянути та оцінити: деякі можна мити або прочищати продувкою, інші – ні, а якщо вони забиті, їх необхідно замінити.

КРОК 3: ВІД’ЄДНАННЯ БЕНЗИНОВОЇ ТРУБКИ І РУКОЯТІ

clean motorcycle carburettor (03)

Бензинова трубка надійно з’єднується з карбюратором за допомогою металевого або пластикового затиску. Після закриття впускного клапана на виході з бака натисніть плоскогубцями на виступи затисків, потім зніміть трубку з карбюратора. Кабель, що йде від ручки дросельної заслінки і (якщо є) системи автоматичного регулювання повітря, також необхідно від’єднати від головки карбюратора. Впускний отвір для бензину в карбюратор часто оснащений невеликим паливним фільтром, який необхідно перевірити і очистити.

КРОК 4: ЗНЯТТЯ КАРБЮРАТОРА

clean motorcycle carburettor (04)

Карбюратор мотоцикла з’єднаний з двигуном за допомогою різних систем. Одна з найбільш поширених – це коротка втулка з синтетичного матеріалу або гуми, що вставляється на виході карбюратора і з’єднується з горловиною головки двигуна, де вона фіксується металевою стрічкою. Ослаблення цього може привести до відключення карбюратора. У деяких випадках він кріпиться до голівки блоку циліндрів шпильками. Якщо є шпильки, кілька пшиків Універсальної змазки WD-40 допоможуть вам їх послабити. Тепер карбюратор можна вийняти з гнізда.

КРОК 5: ПЕРЕВІРКА ПРОКЛАДОК І ВІДКРИТТЯ ПІДДОНУ

clean motorcycle carburettor (05)

В першу чергу необхідно перевірити стан прокладок: прокладки для з’єднання з циліндром і прокладки (якщо є) між карбюратором і повітряним фільтром. Їх цілісність і функціональність дуже важливі, тому що розриви, здуття або поломки викликають несправності або навіть можуть зупинити двигун. Потім зніміть бензобак, відкрутивши нижній центральний гвинт, що фіксує його (обов’язково над контейнером). Піддон часто буває забруднений відкладеннями і кіркою. Тепер добре видно, що поплавок можна зняти, знявши невелику сталеву вісь, на якій він обертається, а також вийнявши штифт, сполучений з поплавком. Також перевірте прокладку піддону, яку часто потрібно міняти. Помістіть все в контейнер і рясно нанесіть Універсальну змазку WD-40, яка оптимально проникає і очищає різні компоненти.

КРОК 6: ОЧИЩЕННЯ ВНУТРІШНІХ КОМПОНЕНТІВ КАРБЮРАТОРА МОТОЦИКЛА

clean motorcycle carburettor (06)

Карбюратор має змішуючі форсунки, регульовані мінімальну і повітряну форсунки, гільйотину зі штифтом. Якщо у вас немає спеціальних навичок для цього, просто залиште їх на місці і продуйте стисненим повітрям через отвори. Якщо ви більш досвідчені, щоб очистити карбюратор, ви завжди можете розібрати і очистити його тим же продуктом, пропустивши сталевий дріт через їх отвори, намагаючись не розточити їх. Корпус карбюратора можна занурювати в Універсальну змазку WD-40.

КРОК 7: ПОВТОРНА ЗБІРКА І ЗМАЩЕННЯ ТЯГИ

clean motorcycle carburettor (07)

Після того, як карбюратор мотоцикла стане ідеально чистим, ретельно висушіть і зберіть його, помістивши кожен компонент на своє місце, а потім помістіть його на місце, виконавши зазначені вище операції в зворотному напрямку. Також зверніть увагу на з’єднання приводної тяги, які необхідно обробити Сухим мастилом з ПТФЕ WD-40 Specialist.

.