Ремонт бампера автомобіля не є особливо складною операцією при боротьбі з локалізованими пошкодженнями, так як часто його заміна не потрібна. Практично всі автомобільні бампери виготовлені з композитного пластику і, як правило, пофарбовані в той же колір, що і кузов, але є також багато нефарбованих варіантів і класичний темно-сірий колір. Ця частина автомобіля часто стикається з сторонніми предметами під час паркування або під час подорожі.
Пошкодження, які можуть виникнути, різноманітні: від невеликої подряпини до деформації, до складного розриву поверхні. У менш серйозних випадках можна виконати ремонт самостійно, отримуючи чудові результати, залишаючи ремонт більш серйозних ситуацій на кузовну майстерню, особливо якщо пошкодження розповсюджуються на частини кузова. Для дрібного ремонту не обов’язково мати певний набір інструментів і матеріалів, а для більш складного ремонту потрібні спеціальні інструменти.
Губка
WD-40® Universal cleaner
Серветка з мікрофібри
Абразивна паста
Дрібний наждачний папір
Полірувальна подушка
Набір гайкових ключів
Теплова подушка
Наповнювач для пластмас
Найпростішою ситуацією в ремонті бампера є наявність невеликих подряпин, які зазвичай виникають під час паркування або маневрування. Якщо подряпини не глибокі і не зачіпають корпус бампера особливим чином, ми можемо їх усунути досить швидко. Якщо бампер не пофарбований, приступіть до ретельного очищення пошкодженої частини універсальним очисником WD-40, нанесеним губкою і добре висушеним ганчіркою з мікрофібри.
Потім на уражену частину наносять спеціальну абразивну пасту, потираючи багаторазово круговими рухами до тих пір, поки деталь не розгладиться і не зникнуть подряпини. Якщо подряпини трохи глибші, ви можете використовувати дуже тонкий наждачний папір (понад № 400), не натискаючи занадто сильно. Якщо бампер пофарбований, ми працюємо так само з абразивною пастою, але не використовуємо наждачний папір, особливо якщо фарба металева, оскільки її дія видаляє прозоре лаковане покриття. Якщо подряпини не зникають, потрібно діяти по-іншому.
Перед ремонтом бампера в цій ситуації необхідно прийняти рішення: провести ремонт фарби самостійно, з імовірними видимими результатами ремонту, або звернутися в кузовний цех. Якщо ви вирішили зробити це самостійно, після очищення та обробки абразивною пастою на пошкоджену частину необхідно нанести легкий шар наповнювача для пластикових матеріалів, який залишається більш гнучким, ніж для кузова, а потім після подальшого шліфування відновити. кольорова фарба та прозора лакована обробка, яка змішує її з рештою поверхні. Після цього робота завершується полірувальною подушечкою.
При наявності деформації – як правило, вм’ятини – краще зняти бампер, щоб легше працювати. Розбирання здійснюється шляхом послаблення різних гвинтів, які кріплять бампер до кузова, зняття будь-якого внутрішнього захисту крила та від’єднання кабелів, які живлять будь-які фари. Це робота, яка може бути складною, і потрібно стежити, щоб не порушити контури, які використовуються для фіксації та зчеплення. Щоб легше відкрутити гвинти можете використовувати, WD-40 SPECIALIST Швидкодіюча проникаюча змазка, яка звільняє окисленні частини з надзвичайною ефективністю. Його формула також підходить у важких випадках окислення.
Деформацію, що виникла в результаті удару, можна усунути за допомогою теплового пістолета, який виробляє потік повітря з температурою щонайменше 500°C. За допомогою пістолета обережно нагрійте спочатку краї, а потім центральну область вм’ятої частини. Коли він достатньо розм’якшується, натискання з протилежного боку легко повертає йому початкову форму. Однак, оскільки точна форма не досягається ідеально, завжди необхідно спочатку шліфувати абразивом з більш високою зернистістю, а потім дрібнозернистим, щоб розгладити та вирівняти профіль. Далі виконується шпатлювання з подальшим шліфуванням і остаточним фарбуванням. Фарбування може виконати кузовний цех.
При наявності тріщин необхідно діяти з внутрішньої сторони бампера. Використовується спеціальний інструмент, який нагріває пластик і накладає скоби, які після охолодження деталі залишаються міцно закріпленими в матеріалі. Таким чином, розірвані частини надійно зкріплюються відповідно до форми бампера. Далі йде процедура заповнення та фарбування, розглянута раніше.
Після ремонту та перефарбування, бампер потрібно повернути на місце. Щоб уникнути проблем, необхідно ретельно очистити посадочні місця шурупів, самі шурупи та будь-які з’єднання профілів та внутрішніх щитків. Ці деталі необхідно вимити та почистити щіткою, перед складанням можна обробити за допомогою Багатофункціональний продукт WD-40.
Ограничение ответственности
Представленная на сайте информация по способам применения WD-40 была предоставлена производителю WD-40 конечными пользователями продукции. Указанные способы применения не были протестированы непосредственно компанией WD-40. Таким образом, не являются рекомендацией по использованию от компании WD-40. Всегда следуйте инструкции по применению и принимайте во внимание предупреждения, напечатанные на упаковке продукции.
© 2024 WD-40 Company.
Всі права захищені