Завзяті скейтбордисти усвідомлюють, що проводити технічне обслуговування скейтборду дуже важливо.
Скейтборди мають чотири колеса, встановлені на підшипниках, що розміщуються на кінцях осей, які, в свою чергу, закріплені на певних опорах, званих траками, які забезпечують кочення коліс. Поступове і неминуче накопичення сторонніх матеріалів відбувається в самому центрі елементів, а саме в шарикопідшипниках, попарно встановлених на кожному колесі.
Вони різняться в залежності від скейтборду, але також розрізняються в межах одного і того ж типу скейтборду в залежності від технічного вибору виробника. Зазвичай (але з різними винятками) існують підшипники з одностороннім ущільненням, званим екраном, або з двостороннім ущільненням. Екрани служать для захисту від попадання забруднюючих речовин, таких як пил, бруд або вологість. Вони також можуть добре змащувати підшипник і захищати його від камінців.
Торцеві і вилкові ключі
Знімач підшипників
Різак
Стиснене повітря
Почати обслуговування скейтборду можна з коліс і підшипників. Колеса можна зняти, послабивши відповідні системи блокування за допомогою відповідного торцевого або вилкового ключа. Після цього підшипники можна зняти з коліс. Догляд за скейтбордом здійснюється за допомогою спеціального знімача: уникайте їх видалення, посилюючи їх поперек осі колеса (як багато хто робить), тому що це може пошкодити гніздо підшипника. Зверніть увагу на шайби, які розташовані зовні і всередині коліс, а також на прокладки, розташовані між підшипниками.
Після зняття всіх підшипників зніміть щиток, вставлений на одну щоку підшипника. Зазвичай щиток зроблений з пластика і знімається за допомогою кінчика ножа або іншого тонкого леза (але будьте обережні, щоб не пошкодити щит). Потім ретельно вимийте підшипники: помістіть їх в ємність з невеликою кількістю Універсального засобу WD-40 і дайте продукту подіяти на деякий час. Через кілька хвилин бруд впаде на дно, і підшипники можна буде дістати і ретельно висушити. Кілька продувок стисненим повітрям видалить будь-які частинки, що залишилися всередині підшипників.
Для оптимального обслуговування скейтборду підшипники слід ретельно висушити і змастити перед установкою їх на колесо. Це можна зробити, розпорошивши всередину невелику кількість Високопродуктивного мастила ПТФЕ WD-40 Specialist, яке забезпечує відмінну змазку і захист за рахунок зниження тертя і зносу компонентів підшипника. Потім необхідно зібрати різні екрани, помістивши їх на підшипник і надавивши пальцями, поки вони не стануть на свої місця.
Завжди використовуйте знімач для складання підшипників в колесах, але якщо у вас його немає, ви можете помістити внутрішній підшипник (з відповідною шайбою) на його вісь, потім вставити колесо і натиснути на нього руками, щоб підшипник став в своє гніздо. Потім зніміть колесо і помістіть другий підшипник на вісь, а потім проставлення (якщо є) і повторіть установку колеса із зусиллям. Пам’ятайте, що якщо у підшипників є тільки один боковий екран, переконайтеся, що вони розташовані так, щоб цей екран був спрямований назовні. На завершення надіньте колеса на їх вісь з різьбленням (її теж потрібно ретельно очистити і змастити Універсальним засобом WD-40). Затягніть стопорну гайку на різьбі.
Для гарного обслуговування скейтборду треба ретельно очищати колеса. Якщо з підшипниками немає проблем, можна просто очистити поверхню коліс, покриту спресованими залишками асфальту, а також листям і грунтом. Мити їх просто: зніміть колесо, послабивши стопорну гайку на осі, потім зніміть підшипники, як вже було описано. Потім занурте колесо в теплу воду зі звичайним кухонним миючим засобом. Протріть і почистьте зовнішню поверхню кола абразивною губкою. Потім промийте, просушіть і знову встановіть колесо на вісь, слідуючи вже описаній процедурі.
Якщо шарнірна опора гучно скрипить, її можна змастити. Деталь, що містить вісь колеса, необхідно розібрати, послабивши стопорну гайку, а потім знявши трак. Очистіть головку поворотної чашки і її гніздо ганчіркою, а потім нанесіть Високопродуктивне мастило ПТФЕ WD-40 Specialist на сідло поворотного механізму. Потім знову вставте його і знову зафіксуйте трак, затягнувши стопорну гайку.
Ограничение ответственности
Представленная на сайте информация по способам применения WD-40 была предоставлена производителю WD-40 конечными пользователями продукции. Указанные способы применения не были протестированы непосредственно компанией WD-40. Таким образом, не являются рекомендацией по использованию от компании WD-40. Всегда следуйте инструкции по применению и принимайте во внимание предупреждения, напечатанные на упаковке продукции.
© 2024 WD-40 Company.
Всі права захищені