Існують різні причини, чому вам може знадобитися замінити гальмівний трос вашого велосипеда, але зазвичай це через знос або поломку. Велосипедні гальмівні троси виготовлені із сталевих оплеток і дуже міцні: на одному кінці є металева клема, яка може бути сферичною або бочковою, що дозволяє тросу міцно з’єднатися з гальмівним важелем. Трос піддається значним навантаженням і рано чи пізно може мати ознаки зносу. Зазвичай вони зношуються біля затискача, який з’єднує їх із гальмами, на клемі, або вони можуть зношуватися чи зламатися вздовж шляху в оболонці. Ще одна часта проблема зустрічається у велосипедах, які не використовувалися місяцями, чиї гальмівні троси та оболонки не були належним чином висушені та змащені під час зберігання. У цих випадках всередині оболонки може відбуватися окислення: трос погано ковзає, гальмування стає «пастоподібним», а важіль важко керувати. У цих ситуаціях необхідно замінити кабелі, а іноді навіть їх оболонки.
Викрутка
Новий гальмівний трос велосипеда
Гайковий ключ
Шестигранні ключі
WD-40 Specialist® Високоефективне PTFE мастило
Велосипеди, чія гальмівна система виготовлена із сталевих тросів (а отже не гідравлічна), можуть мати три типи гальм:
Це не тягне за собою особливі відмінності з точки зору заміни велосипедного гальмівного троса, а типи підключення до гальма різні. Типи регуляторів біля важеля або гальма (або обох) також можуть бути різними.
Першим кроком є послаблення гальмівного затискача: у версіях із супортом або V-подібним гальмом затискач знаходиться на фактичному гальмі, тоді як у консольній версії він «плаває» і складається із затискача та дуги, до якої входить другий трос який керує двома пружинними накладками .Після того, як трос зняти з затискача, гальмівний важіль можна перемістити, і термінал відкритий. Обертайте регулятор на важелі та його стопорне кільце так, щоб їх пази були суміщені, частину тросу можна зняти разом із клемою, а потім повністю видалити його з оболонки.
Оглянувши оболонку і переконавшись, що вона не має проблем, ви можете вставити новий кабель. Роблячи це, ми пропонуємо нанести велику кількість високоефективного PTFE мастила WD-40 Specialist вздовж кабелю, яке забезпечує чудове змащення та захист, зменшуючи тертя кабелю всередині оболонки, та ідеально підходить для компонентів або механізмів, які піддаються впливу води.
Коли трос вставлено в оболонку, помістіть його частину з клемою у відповідне місце гальмівного важеля, а потім поверніть регулятор і його кільцеву гайку в положення так, щоб їх дві канавки не збігалися, щоб запобігти зриву гальмівного троса. Обов’язково розташуйте головку футляра до важеля та гальмівних регуляторів.
Трос гальма велосипеда стирчить з нижньої частини оболонки. Його кінцева частина (у напрямку до гальма) може мати вигнуту металеву трубку, яка з’єднує його з самим гальмом, щоб трос не чинив занадто сильного тертя всередині самої оболонки. Трос необхідно вставити в гальмівний затискач (попередньо ослаблений). Перед затягуванням хомута дві колодки необхідно стягнути один з одним, наблизивши їх до обода. Утримуючи гальмо в цьому положенні, затягніть гвинтовий затискач, тим самим зафіксувавши трос. Після цього відріжте кабель на 3-4 см за фіксатором. Обов’язково використовуйте хороший фрезер, який ріже сухим і точним ходом, щоб уникнути розтирання сталевої оплетки.
У відрізаний кінець кабелю вставте спеціальний металевий кінець, який потім необхідно трохи деформувати, затягнувши його затискачем, щоб він не зісковзував. Після того, як ви закінчите, перевірте, обертаючи підвісну шину (найкраще, якщо велосипед стоїть на опорі), перевіряючи як гальмування, так і відстань колодок від обода. При необхідності відрегулюйте їх розташування (різне в залежності від типу гальма на велосипеді).
Представлена на сайті інформація щодо способів застосування WD-40 була надана виробнику WD-40 кінцевими користувачами продукції. Зазначені способи застосування були протестовані безпосередньо компанією WD-40. Таким чином, не рекомендується рекомендація щодо використання від компанії WD-40. Завжди дотримуйтесь інструкцій щодо застосування та беріть до уваги попередження.
Ограничение ответственности
Представленная на сайте информация по способам применения WD-40 была предоставлена производителю WD-40 конечными пользователями продукции. Указанные способы применения не были протестированы непосредственно компанией WD-40. Таким образом, не являются рекомендацией по использованию от компании WD-40. Всегда следуйте инструкции по применению и принимайте во внимание предупреждения, напечатанные на упаковке продукции.
© 2024 WD-40 Company.
Всі права захищені