Заміна автомобільного генератора – складна операція, яка вимагає механічних знань і набору гайкових ключів. Коли попереджувальна лампа «контроль заряду» горить після запуску автомобіля, це вказує на те, що генератор не заряджає автомобільний акумулятор або заряджає його недостатньо. Причин може бути багато. Найбільш частими є:
Деякі з цих проблем можна вирішити обережними діями, тоді як інші, більш серйозні, можна виправити лише після зняття генератора з автомобіля, щоб його можна було оглянути та перевірити належним чином. У будь-якому випадку, якщо контрольна лампа загориться під час руху, ви можете продовжувати рух дуже обережно, використовуючи лише струм акумулятора, але він швидко закінчується, якщо у вас увімкнені фари або якщо ви використовуєте інші електричні допоміжні пристрої. Тому бажано максимально зменшити швидкість і час у дорозі. Крім того, якщо контрольна лампа загориться через пошкодження ременя трансмісії, можливо, він більше навіть не активує водяний насос, і тому його температуру також потрібно тримати під контролем, часто зупиняючись. Також може вийти з ладу гальмо з електроприводом. Тепер детально розглянемо, як замінити генератор.
Набір гайкових ключів
Новий ремінь
Новий генератор (якщо потрібна заміна)
Підставка для автомобіля
Комплект для розбирання шківа
Ремінь слід оглянути візуально, навіть якщо ви почуєте скрип, що свідчить про ймовірне пробуксовування шківа. Однак для кращого огляду його слід видалити. Це включає в себе натискання на шків натягувача ременя: переміщений за допомогою важеля, він перестає тиснути на ремінь, який можна вручну зняти зі шківів, на яких він працює (наприклад, колінчастий вал, генератор, водяний насос, компресор кондиціонера, гідропідсилювач керма). Оскільки шлях між шківами досить складний, перед демонтажем доцільно сфотографувати, щоб мати чіткий орієнтир під час збирання.
Маючи в руках ремінь, його ретельно оглядають по всій довжині, щоб виявити тріщини, розриви чи інші пошкодження. У будь-якому випадку, враховуючи невисоку вартість цього компонента, доцільно його замінити, а старий (якщо він ще в справному стані) залишити на запас. Операції по збірці, які потрібно виконати ще раз включають: переміщення натягувача ременя за допомогою важеля, а потім відпускання його в положення. Після заміни, якщо проблема не вирішена, необхідно розібрати генератор.
Для заміни генератора спочатку необхідно розібрати його: це не завжди легко, враховуючи його положення. Автомобіль, загалом, потрібно підняти з землі (розмістивши його на відповідних підставках і дотримуючись усіх необхідних заходів безпеки). Іноді також необхідно зняти деякі частини крил і днища або інші допоміжні частини. Акумулятор необхідно від’єднати від обох клем, а ремінь допоміжної передачі необхідно зняти, як зазначено вище. Електричний кабель необхідно від’єднати від генератора, відкрутивши відповідні гвинти.
На цьому етапі, щоб замінити генератор, необхідно викрутити за допомогою торцевих або гайкових ключів довгі гвинти, які кріплять генератор, залежно від положення. У разі труднощів може бути корисним розпилення WD-40 SPECIALIST Швидкодіюча проникаюча змазка, яка швидко проникає та видаляє шматочки бруду з надзвичайною ефективністю. Його формула також підходить у важких випадках заїдання та окислення та є водостійкою. В автомобілях або старих транспортних засобах генератор може бути оснащений щілинною опорою, яка виконує роль натягувача, він також оснащений гвинтом, який необхідно зняти. Потім можете зняти генератор.
Ви можете віднести генератор безпосередньо до автоелектрика, щоб перевірити наявні проблеми, але є перевірка та можливий ремонт, який ви можете зробити самостійно. Він включає перевірку шківа і вільного ходу. На практиці стрижень вставляється в пази генератора (якщо є) і, утримуючи шків нерухомим, обертають металевий вентилятор: він повинен вільно обертатися в одному напрямку і блокуватися в іншому: якщо він заблокований в обох напрямки шків необхідно розібрати і перевірити стан «вільного ходу».
Використовується спеціальний комплект, що дозволяє відкрутити, а потім витягти шків з вала за допомогою вільного ходу. Потім все обробляється Багатофункціональний продукт WD-40, а потім знову перевіряється, чи відновився рух вільного ходу. Якщо так, шків знову збирається, і генератор змінного струму можна знову зібрати.
Якщо пошкодження генератора є внутрішнім або в обмотці, або в контролері заряду, компонент повинен бути оглянутий автомобільним електриком, який вирішить, ремонтувати чи замінити генератор. Щоб знову зібрати генератор, виконайте кроки розбирання в зворотному порядку. Будьте обережні, збираючи ремінь, перевіряйте, чи його контури вставлені в пази шківів і чи працює натягувач.
Представлена на сайті інформація щодо способів застосування WD-40 була надана виробнику WD-40 кінцевими користувачами продукції. Зазначені способи застосування були протестовані безпосередньо компанією WD-40. Таким чином, не рекомендується рекомендація щодо використання від компанії WD-40. Завжди дотримуйтесь інструкцій щодо застосування та беріть до уваги попередження.
Ограничение ответственности
Представленная на сайте информация по способам применения WD-40 была предоставлена производителю WD-40 конечными пользователями продукции. Указанные способы применения не были протестированы непосредственно компанией WD-40. Таким образом, не являются рекомендацией по использованию от компании WD-40. Всегда следуйте инструкции по применению и принимайте во внимание предупреждения, напечатанные на упаковке продукции.
© 2024 WD-40 Company.
Всі права захищені