Заміна амортизаторів автомобіля – операція, яку можна виконати самостійно, якщо ви детально знаєте, як діяти. Амортизатори підвіски є основними компонентами будь-якого автомобіля, оскільки вони запобігають небезпечному хитанню автомобіля під час руху навіть за наявності поверхні, яка не ідеально рівна. Система підвіски оснащена двома основними елементами: пружиною і амортизатором з відповідною назвою.
Пружина використовується для поглинання поштовхів, які надходять від землі під час руху, тоді як другий має завдання уповільнити пружний відскок пружини і, отже, максимально зменшити наступний нахил. Як і будь-який інший компонент автомобіля, амортизатори також «старіють» і «розряджуються».
Загалом, амортизатори ризикують зношуватися приблизно через 100 000 км пробігу, але це може статися навіть раніше, залежно від багатьох змінних. Коли автомобіль демонструє ознаки нестабільності або дуже шумить навіть на помірно нерівній поверхні, ймовірно, термін служби амортизаторів закінчився: їх необхідно уважно оглянути і, при необхідності, замінити.
Автомобільні стійки
Набір майстерень гайкових ключів
Домкрат
Компресійні затискачі
Гайковий ключ
Заміна амортизаторів автомобіля не представляє особливих труднощів, але може супроводжувати певний ризик, тому необхідно, щоб ті, хто збирається виконувати цю роботу, вжили всіх необхідних заходів безпеки. Перед нами стоїть заміна передніх амортизаторів, які складніші за задні (особливо через наявність двигуна), оскільки вони співвісні з пружинами. Нарешті: при заміні амортизатора необхідно також замінити відповідний, оскільки автомобілем з двома амортизаторами, які працюють по-різному, може стати важко керувати.
Оскільки амортизатор необхідно від’єднати від осі колеса і шасі автомобіля, необхідно мати доступ до його кінців. Тому, піднявши автомобіль і поставивши його стабільно (і в повній безпеці) на підставки, колесо знімають, оголюючи нижнє з’єднання амортизатора. У верхній частині необхідно оглянути, чи видно і легко доступний гвинт амортизатора. У багатьох випадках це не так, тому необхідно зняти частини верхніх панелей, а іноді також склоочисники. Щоб мати достатньо місця для роботи, трос АБС, шланг гальмівної системи та (якщо є) кабель датчика зносу гальмівних колодок необхідно зняти з опор.
Амортизатор міцно з’єднаний з нижньою рукою колеса за допомогою двох міцних болтів, які необхідно послабити та зняти. Відкручування болтів може бути складним, якщо пружина штовхає руку вниз. З цієї причини доцільно використовувати хороший домкрат, за допомогою якого можна впливати на руку, щоб зменшити цю напругу. Тепер ви можете послабити, а потім видалити болти, які зазвичай жорсткі, тому доцільно застосувати пенетрант WD-40 SPECIALIST Швидкодіюча проникаюча змазка , який швидко проникає і звільняє частини з надзвичайною ефективністю. Його формула також підходить у важких випадках заїдання та окислення та є водостійкою.
Шток у верхній частині амортизатора, проходить через пластину з’єднання з корпусом і закріплюється гайкою. Для заміни амортизаторів автомобіля цю гайку необхідно відкрутити відповідним гайковим ключем. Щоб вісь з різьбою амортизатора не оберталася разом з гайкою, під час цієї операції її необхідно утримувати нерухомо. Зазвичай це можливо завдяки шестикутній виїмці у верхній частині осі, в яку необхідно вставленити відповідний шестигранний ключ, щоб запобігти обертанню під час відкручування болта. Знову ж таки, якщо у вас виникли труднощі, ви можете використовувати WD-40 SPECIALIST Швидкодіюча проникаюча змазка .
Тепер амортизатор можна витягнути вниз і зняти з сидіння. У цей момент необхідно зняти його з пружини, і тому необхідно достатньо стиснути пружину. Для цього потрібно використовувати пару компресійних затискачів, які зачіпляються за витки пружини і закручуються до тих пір, поки пружина не буде достатньо стиснута. Ця операція потенційно небезпечна, оскільки вивільнення пружини з клем може спричинити серйозні травми тих, хто знаходиться поблизу. При стиснутій пружині відкручується верхня пластина з жорстким гумовим фітингом, що містить кульковий підшипник. Тепер амортизатор можна зняти без проблем.
Після оснащення нового амортизатора відносним пиловим чохлом бампера його можна вставити всередину пружини, приклавши нижній кінець пружини до пластини нового амортизатора. Прикрутивши пластину з жорстким гумовим штуцером на верхню частину амортизатора, можна послабити, а потім зняти два компресійних хомути. Необхідно подбати про точне розташування пружини на опорі та пластині.
Заміна амортизатора проводиться, продовжуючи операції з розбирання, але в зворотному порядку. І нижні, і верхній болти повинні бути стягнуті з точним моментом в Н/м, тому потрібне використання динамометричного ключа. Крутний момент вказано в інструкції з експлуатації та технічного обслуговування. Після заміни бажано проїхати кілька кілометрів по нерівній поверхні, щоб поршень і внутрішня рідина амортизатора осіли.
Представлена на сайті інформація щодо способів застосування WD-40 була надана виробнику WD-40 кінцевими користувачами продукції. Зазначені способи застосування були протестовані безпосередньо компанією WD-40. Таким чином, не рекомендується рекомендація щодо використання від компанії WD-40. Завжди дотримуйтесь інструкцій щодо застосування та беріть до уваги попередження.
Ограничение ответственности
Представленная на сайте информация по способам применения WD-40 была предоставлена производителю WD-40 конечными пользователями продукции. Указанные способы применения не были протестированы непосредственно компанией WD-40. Таким образом, не являются рекомендацией по использованию от компании WD-40. Всегда следуйте инструкции по применению и принимайте во внимание предупреждения, напечатанные на упаковке продукции.
© 2024 WD-40 Company.
Всі права захищені