Перш ніж розглянути, як замінити повітряний фільтр у вашому автомобілі, вам потрібно зрозуміти, повітря, що втягується двигуном автомобіля, змішується з паливом, щоб утворити правильне співвідношення об’єму. Оскільки важливо запобігти потраплянню домішок у камеру згоряння двигуна, завжди перед впускним колектором (і перед дебіметром у дизельних і турбодизельних автомобілях) завжди є впускний повітряний фільтр. У більшості автомобілів використовуються спеціальні паперові фільтри з гармошковою структурою, що значно збільшує площу фільтруючої поверхні.
Високоякісний фільтр можна розпізнати за кольором. Якщо він жовтуватий (а не білий), це означає, що він просочений синтетичною смолою, яка не дозволяє фільтрувальному паперу вбирати воду або різні хімічні речовини. Є також бавовняні фільтри, змочені маслом, які дозволяють всмоктувати більше, ніж звичайно.
Зазвичай вони використовуються в особливо потужних автомобілях.
Звичайно, фільтрація передбачає поступове відкладення бруду на фільтрі, що зменшує кількість повітря, що заважає роботі двигуна, і якщо фільтр не замінити це може привести до несправності двигуна. Виробники фільтрів рекомендують міняти повітряний фільтр вашого автомобіля принаймні раз на рік. Виробники автомобілів пропонують замінювати їх набагато рідше. У середньому рекомендовано замінювати кожні 30 000 км або раз на два роки.
Новий повітряний фільтр
Викрутка
Щітка або компресор
Ганчірка
Після того, як ви розташували коробку з фільтром (зазвичай у піднятому положенні, хоча іноді прихована кришкою двигуна, але завжди досить легкодоступна), бажано очистити зовнішню частину коробки щіткою або стисненим повітрям з компресора, щоб запобігти потраплянню бруду з двигуна всередину під час операцій по заміні фільтра.
Коробка фільтра може бути оснащена двома типами закриття: гвинтами або пружинними гачками. У першому випадку відкрутіть гвинти та вийміть їх (за допомогою Багатофункціональний продукт WD-40, щоб полегшити це). У другому випадку відпустіть гачки. Підніміть кришку, до якої підключена труба для впуску повітря, і викрийте фільтр. Обережно підніміть фільтр і вийміть його. Іноді прокладка фільтра застряє уздовж краю, що ускладнює видалення: використовуйте викрутку, щоб працювати по краю, поки вона повністю не від’єднається.
Внутрішню частину коробки фільтра необхідно ретельно очистити, щоб видалити будь-які залишки. Зробити це можна за допомогою пилососа або пневматичного пістолета. Якщо ви використовуєте стиснене повітря з компресора, бажано закрити отвір коробки в напрямку двигуна тканиною, щоб запобігти потраплянню сміття в двигун. У дизельних або турбодизельних автомобілях оклюзія також необхідна, оскільки відразу після фільтра є «дебіметр», тобто вимірювач повітряного потоку, підключений до електронного блоку управління. Оскільки це дуже чутливий і делікатний компонент, його не можна піддавати сильному потоку стисненого повітря.
Новий фільтр тепер можна помістити в коробку, стежачи за тим, щоб паперова «гармошка» не деформувалася і не розчавилася. Фільтри зазвичай позначені стрілкою, що вказує напрямок повітряного потоку. По краю фільтра є прокладка, яку потрібно акуратно підігнати по краю коробки. Його правильне розташування має важливе значення для того, щоб в коробку не потрапляло повітря, крім того, що проходить через фільтр. Дуже великі фільтри можуть мати клейові кульки вздовж прокладки, щоб допомогти утримувати фільтр щільно розтягнутим на місці.
Вставивши фільтр, поверніть кришку на коробку і закріпіть її за допомогою гвинтів або гачків. Нанесіть на них Багатофункціональний продукт WD-40 після закриття, щоб зберегти їх чистими та в ідеальному робочому стані для наступної роботи. Старий фільтр можна утилізувати разом із загальними відходами.
Як уже згадувалося, дизельні автомобілі мають витратомір повітря, який вимірює масу повітря, що надходить. Це надзвичайно чутливий і делікатний інструмент, який не слід чистити без відповідного обладнання. Однак через певну кількість кілометрів йому може знадобитися очищення. Це робиться шляхом зняття гільзи, в яку вставлений датчик, і від’єднання з’єднання від центрального блоку управління. Розташуйте контейнер вертикально і кілька разів обприскуйте його (з певної відстані і з малою потужністю) спеціальною рідиною-розчинником, а потім дайте їй повністю висохнути перед складанням. Найкращим рішенням є виконання цієї операції в належно обладнаній майстерні.
Ограничение ответственности
Представленная на сайте информация по способам применения WD-40 была предоставлена производителю WD-40 конечными пользователями продукции. Указанные способы применения не были протестированы непосредственно компанией WD-40. Таким образом, не являются рекомендацией по использованию от компании WD-40. Всегда следуйте инструкции по применению и принимайте во внимание предупреждения, напечатанные на упаковке продукции.
© 2024 WD-40 Company.
Всі права захищені