Точне технічне обслуговування компресора має важливе значення для того, щоб цей важливий інструмент був повністю ефективним, оскільки він дуже корисний у різних ситуаціях. Компресор складається з трьох основних компонентів: власне компресорного блоку, утвореного циліндром з поршнем, що приводиться в рух електродвигуном, резервуаром для стисненого повітря і блоком роздачі та управління. Внутрішній тиск компресора можна визначити за допомогою спеціального манометра. Кращі моделі оснащені двома манометрами: один показує тиск всередині бака, інший на виході. Це можна регулювати за допомогою спеціальної ручки в залежності від потреби повітря. Ємність бака (6, 24, 100 літрів і більше) визначає наявний запас повітря. Компресори з баком 24 л зустрічаються дуже часто, так як підходять для середнього використання. Вага цього класу компресорів коливається від 15 до 30 кг, а його габаритні розміри можна порівняти з валізою середнього розміру. Він міцний і довговічний, але ретельний догляд дуже важливий для правильної роботи. Зовнішню конструкцію компресора необхідно періодично очищати потоком стисненого повітря, а колеса, які дозволяють йому рухатися, слід змащувати Багатофункціональний продукт WD-40
Стиснуте повітря
Всесезонне мастило
Компресор стискає повітря, яке забирає з навколишнього середовища. Оскільки в повітрі може бути пил, який може пошкодити компресорний блок, прилад оснащений впускним фільтром. Для ефективного обслуговування компресора періодично відкривайте контейнер фільтра та виймайте фільтр. Зазвичай фільтруючий елемент очищають шляхом продування на нього стисненого повітря або промивання. З іншого боку, якщо він занадто забитий або розірваний, його необхідно замінити.
Поршень, що здійснює стиснення, і рухомі частини постійно змащуються спеціальним маслом, розташованим у відповідному баку. Кришка бака має стрижень, який дозволяє побачити наявну кількість. Якщо його мало, додайте ще. Різні виробники рекомендують своє найкраще мастило для використання. Як правило, всесезонні автомобільні масла підходять для обслуговування компресора. Якщо мало здається вам занадто темним, брудним та/або щільним, повністю змініть його. Цю перевірку необхідно обов’язково виконати після перших 100 годин роботи. Згодом перевірку виконуйте кожні 50 годин використання.
Стиснення повітря неминуче утворює конденсат, який збирається на дні бака. Не рідше одного разу на три місяці конденсат необхідно зливати за допомогою відповідного гвинтового клапана, розташованого під самим баком. Це дуже важливо, оскільки утворення рідини в резервуарі може створити явища внутрішнього окислення, які можуть серйозно вплинути на стінки самого резервуара в довгостроковій перспективі. Іноді клапан злегка окислюється і виникають труднощі при відкручуванні, тому для його відкручування краще застосувати Багатофункціональний продукт WD-40. Робити це потрібно при повністю порожньому баку.
Реле тиску є внутрішнім елементом контролю тиску резервуара: коли тиск досягає заданого рівня, реле тиску закриває джерело живлення і двигун зупиняється. Коли тиск падає після використання, реле тиску перезапускає двигун. Періодично перевіряйте його, дивлячись на манометр, коли він вимикається та вмикається, а також на тиск, зазначений в інструкції з експлуатації та обслуговування. Якщо ці значення не дотримуються, максимальний тиск (який викликає відключення) можна відрегулювати гвинтом, розташованим всередині корпусу реле тиску, якого можна дістатися, знявши сам кожух.
Клапан, який регулює тиск повітря на виході, оснащенный манометром і ручкою, що дозволяє регулювати. Щоб перевірити його працездатність, спочатку повністю закрийте його: манометр повинен показувати нульовий бар. Потім відрегулюйте його на максимальне відкриття: манометр повинен показувати той самий тиск, який показує манометр реле тиску. Якщо ці показники відрізняються, клапан необхідно повністю замінити. Більш досвідчені користувачі можуть спробувати розібрати його і обробити внутрішні компоненти Багатофункціональний продукт WD-40.
Ці інструменти (пістолети, інфляційні насадки та інше) мають «швидке кріплення» до шланга подачі повітря. Це вимагає певного внутрішнього змащування: загалом (якщо інше не вказано виробником) достатньо мінімальної кількості масла, яке несе з собою стиснене повітря, з використанням мастила механізмів компресора. Проте найкраще періодично змащувати будь-які гвинтові та муфтові з’єднання засобом Багатофункціональний продукт WD-40, який утримує їх у чистоті, а також захищає від окислення. Перш ніж увімкнути інструменти, які були неактивні протягом тривалого часу, також краще завжди змащувати їх за допомогою Багатофункціональний продукт WD-40.
Представлена на сайті інформація щодо способів застосування WD-40 була надана виробнику WD-40 кінцевими користувачами продукції. Зазначені способи застосування були протестовані безпосередньо компанією WD-40. Таким чином, не рекомендується рекомендація щодо використання від компанії WD-40. Завжди дотримуйтесь інструкцій щодо застосування та беріть до уваги попередження.
Ограничение ответственности
Представленная на сайте информация по способам применения WD-40 была предоставлена производителю WD-40 конечными пользователями продукции. Указанные способы применения не были протестированы непосредственно компанией WD-40. Таким образом, не являются рекомендацией по использованию от компании WD-40. Всегда следуйте инструкции по применению и принимайте во внимание предупреждения, напечатанные на упаковке продукции.
© 2024 WD-40 Company.
Всі права захищені