Кардан — це механічна система дуже давньої концепції, але дійшла до нас від італійців в 16 столітті (Г. Кардано). Це шарнірна механічна частина, яка дозволяє передавати обертальний рух між двома незрівняними осями або які знаходяться під кутом одна до одної, без втрати потужності. Використовується в засобах пересування, в експлуатації сільськогосподарської техніки та в багатьох інших застосуваннях. Незважаючи на те, що карданний шарнір надзвичайно міцний, він може зіпсуватися з часом, особливо якщо зусилля є значними і діють протягом тривалого періоду часу. Зокрема, елементом, який легко пошкоджується, є павук (хрестовий вал), який утворює з’єднання і забезпечує передачу обертання. Існують різні ознаки несправності. Серед найпоширеніших є:
Постійний скрип: ймовірно, це втрата або випаровування мастила в підшипниках-павуках.
Різні стуки та шуми: павук «танцює» на сидіннях вилки. У будь-якому випадку, для значного продовження роботи цієї надзвичайно важливої механічної частини завжди важливо регулярне обслуговування кардана. При технічному обслуговуванні важливо стежити за тим, щоб не було люфтів зчеплення: навіть найменший люфт може призвести до заміни не тільки шарніра, але і всього приводного вала
Набір ключів
WD-40® миттєвий знежирювач
Знімач поперечного вала
Молоток
Універсальна мастило для з’єднань
Щоб дістатися до павука і попрацювати над ним, майже завжди необхідно зняти з машини вісь (телескопічну або нетелескопічну), оснащену карданними шарнірами. Цю операцію необхідно виконувати різними способами в залежності від типу машини, з якою працюєте. Відкладення, мул і різні види бруду можуть накопичуватися на стрижнях і вилках карданних шарнірів (які сильно відрізняються в залежності від машини і виконуваної роботи). Перед розбиранням бажано ретельно очистити, промивши водою або за допомогою WD-40 SpecialistDegreaser Immediate Effectiveness, який швидко видаляє жир, масло та бруд, не залишаючи жодних слідів. Діє відразу при контакті і легко змивається. Завершіть використання загальним Багатофункціональний продукт WD-40
Після того, як вісь буде затиснута на твердій опорі (краще уникати лещат, які сильно її стиснуть і можуть деформувати, особливо якщо вісь телескопічна), спочатку потрібно буде зняти чотири кільця Сігера, які тримають павук на місці. Потім використовуйте знімач поперечного вала у вигляді великого гвинтового затискача. Прикладений до одного плеча павука, поверніть різьбовий вал так, щоб виштовхнути павука з сидіння, уздовж однієї осі, доки підшипник чашки не вийде з вилки на протилежній стороні плеча. Тепер витягніть вручну підшипник карданного шарніра. Слідкуйте за тим, щоб внутрішні голчасті ролики не вийшли з підшипника і не були втрачені. Павука також можна вийняти з другої чашки, а потім звільнити з вилки. Така ж операція виконується на іншій осі павука, щоб звільнити її від другої вилки. Щоб полегшити всі ці операції, корисно нанести спреї Багатофункціональний продукт WD-40 на зовнішні поверхні чашкових підшипників. Описану вище операцію можна також виконати за допомогою металевих циліндрів точного діаметра чашок і ударів по циліндру молотком до отримання такого ж виходу. Але це досить емпірична система, яка не доцільна. У цей момент павук повністю вилізти і його можна видалити.
Павук і чашки слід уважно оглянути на предмет деформації, відсутності голчастих роликів підшипників або інших проблем. Якщо немає проблем, наповніть внутрішню частину чашок спеціальним мастилом для карданних шарнірів і продовжуйте, замінюючи павутинку (без підшипників чашки) в отвори вилки, потім вставляючи чашки з зовнішньої сторони вилки і вдавлюючи їх у місце з тиском знімача. Тут також можна використовувати Багатофункціональний продукт WD-40 для полегшення роботи. Нарешті, чотири кільця Сігера, які гарантують стабільність павука, замінені в чотирьох отворах павуків. Ці кільця необхідно вставити в круглі пази на вилках: переконайтеся, що канавки добре очищені. Павуки не мають певного напрямку монтажу, оскільки вони ідеально симетричні, але, якщо вони мають «масленку», їх потрібно зібрати так, щоб це було в положенні, яке може бути досягнуто масляним насосом, коли універсальний шарнір встановлено в машині.
Ведучі мости обертання, особливо телескопічні, можуть деформуватися, якщо є замикання карданного шарніра, а також у разі великої різниці у висоті і, отже, кута між PTO і машиною, що приводиться в рух. Якщо вісь деформована, її необхідно замінити на модель, яка має такі ж характеристики, як і оригінал.
Представлена на сайті інформація щодо способів застосування WD-40 була надана виробнику WD-40 кінцевими користувачами продукції. Зазначені способи застосування були протестовані безпосередньо компанією WD-40. Таким чином, не рекомендується рекомендація щодо використання від компанії WD-40. Завжди дотримуйтесь інструкцій щодо застосування та беріть до уваги попередження.
Ограничение ответственности
Представленная на сайте информация по способам применения WD-40 была предоставлена производителю WD-40 конечными пользователями продукции. Указанные способы применения не были протестированы непосредственно компанией WD-40. Таким образом, не являются рекомендацией по использованию от компании WD-40. Всегда следуйте инструкции по применению и принимайте во внимание предупреждения, напечатанные на упаковке продукции.
© 2024 WD-40 Company.
Всі права захищені