Садовий подрібнювач є дуже корисною машиною в саду, в сільському господарстві та в догляді за громадськими зеленими зонами. Він здатний дрібно подрібнювати гілки, гілочки з листям або колодами, отримані в результаті обрізки та зрізання, утворюючи овочеву масу, яка залежно від ступеня подрібнення може мати різне використання. При більш тонкому подрібненні утворюється матеріал, ідеальний для використання в компостних урнах, які виробляють чудовий добривний гумус, тоді як при більш грубому подрібненні утворюється деревна тріска, яка використовується в садівництві, але також може стати чудовим паливом для дров’яних печей і котлів.
Асортимент виробництва цієї машини дуже широкий і різноманітний: від невеликої садової машини з електродвигуном до 2 кВт до машини з двигуном внутрішнього згоряння потужністю 10-15 к.с. і аж до потужних професійних машин що приводяться в рух через коробку відбору потужності від трактора, або зовнішнього двигуна. Зі зміною моделей і потужностей змінюється внутрішня структура, а отже, і тип необхідного технічного обслуговування.
ЕЛЕКТРИЧНИЙ САДОВИЙ ШРЕДЕРА
Це модель, зарезервована для домашнього користувача, який бажає компостувати продукти обрізки. Він подрібнює гілки обмеженого діаметру і дуже простий у використанні та обслуговуванні. Система подрібнення зазвичай оснащена міцним металевим диском з двома або більше плоскими лезами, які виконують різання, а два задніх дискових стояка створюють тягу матеріалу для викиду.
ШРЕДЕР З БЕНЗИНОВИМ ДВИГУНОМ
Ця модель підходить для садівників. Двигун, який може мати номінальну потужність від 5 до 15 к.с., приводить в рух систему різання, яка також може відрізнятися від дискової системи, і може мати зубчасті ролики.
ШРЕДЕР ІЗ ЗОВНІШНІМ ВІДБОРОМ МОЩНОСТИ
Підходить для садівників і фермерів. Це машина значних розмірів і ваги, яка черпає рушійну силу від зовнішнього двигуна (трактор, автономний двигун), до якого під’єднана через карданний вал. Система різання, як правило, оснащена великими роликами, а також є система для перетягування гілок. Регулярне технічне обслуговування таке ж, як і зазвичай. Обслуговувати систему різання можна тільки в майстерні. Колінчастий вал і його карданні шарніри слід тримати під ретельним контролем. З’єднання можна часто змащувати спеціальним мастилом WD-40 з PTFE.
Щітка з м’якою щетиною
Набір ключів для майстерні
WD-40 Specialist® Lubricant with PTFE
WD-40 Specialist® Silicone Lubricant
Регулярне технічне обслуговування (завжди з відключеним джерелом живлення) складається з ретельного чищення щіткою та миття всіх внутрішніх частин подрібнювача (стежте, щоб електродвигун не намочився), з наступним візуальним оглядом лез. У буклеті користувача та технічному обслуговуванні зазвичай вказується, через скільки годин доцільно роботи повторну заточку ріжучого леза. Наприкінці сезону завжди слід проводити захисну обробку рухомих частин, що можна зробити за допомогою Багатофункціональний продукт WD-40.
Диск зазвичай легко доступний для цієї операції, знявши бункер. Необхідно відкрутити центральний болт, який дозволяє зняти диск з посадкового місця. Леза фіксуються гвинтами або болтами. Якщо у вас виникають труднощі з їх розблокуванням, скористайтеся WD-40 SPECIALIST Швидкодіюча проникаюча змазка. Леза можуть бути одинарними або подвійними. У першому випадку повторну заточку необхідно проводити по мокрому каменю або за допомогою водяної шліфувальної машини, ретельно витримуючи кут нахилу леза. У другому випадку лезо можна повернути, а нову заточену сторону можна пустити в роботу, а потім заточити обидві сторони. На практиці в цих моделях заточка проводиться кожні дві заточування однолезвого типу леза. Потім леза знову встановлюються на диск, і він встановлюється на приводний вал.
Електродвигун закритий в корпусі з отворами для охолодження: переконайтеся, що в них немає рослинного сміття. Деякі моделі електричних подрібнювачів мають спеціальні подрібнювальні ролики замість лез. Якщо вони зношені або пошкоджені, їх необхідно замінити. Зовнішні обертові частини можна змастити WD-40 Specialist Silicone Lubricant. Кузов цих моделей часто виготовляється з пластику і тому не страждає від іржі.
Для регулярного технічного обслуговування та технічного обслуговування дисково-лопатевої системи необхідно виконати дії, описані вище. Роликова система для забивання матеріалу повинна бути оглянута і змащена так само, як і система різання. Тоді увагу слід зосередити на працездатності двигуна зі звичайними етапами перевірки свічок запалювання, мастила, фільтрів, карбюратора і т. д. У цих моделях кузов зазвичай з пофарбованого металу, тому необхідно періодично перевіряти на окислення. На початкових етапах це робиться за допомогою Багатофункціональний продукт WD-40, який захищає метал від можливого впливу іржі. Завжди потрібно перевіряти стан ременя: якщо видно тріщини, його необхідно замінити. Вже згадані продукти слід використовувати для змащування.
Представлена на сайті інформація щодо способів застосування WD-40 була надана виробнику WD-40 кінцевими користувачами продукції. Зазначені способи застосування були протестовані безпосередньо компанією WD-40. Таким чином, не рекомендується рекомендація щодо використання від компанії WD-40. Завжди дотримуйтесь інструкцій щодо застосування та беріть до уваги попередження.
Ограничение ответственности
Представленная на сайте информация по способам применения WD-40 была предоставлена производителю WD-40 конечными пользователями продукции. Указанные способы применения не были протестированы непосредственно компанией WD-40. Таким образом, не являются рекомендацией по использованию от компании WD-40. Всегда следуйте инструкции по применению и принимайте во внимание предупреждения, напечатанные на упаковке продукции.
© 2024 WD-40 Company.
Всі права захищені