Ви мотоцикліст? Як давно Ви маєте мотоцикл? Все, що вам потрібно, це кілька основних інструментів, щоб підтримувати мотоцикл у відмінній формі. Доглянутий байк буде чудовим за своїми характеристиками, а також буде мати великий термін служби.

Ось кілька речей, про які повинен пам’ятати кожен мотоцикліст, щоб підтримувати свій мотоцикл в хорошому стані.

Порада №1: слідкуйте за  натягом ланцюга

Неправильний натяг ланцюга призводить до передчасного зносу зірочки і коробки передач. Крім того, це може бути причиною грубого перемикання передач і ривка коробки передач. Крім того, він обмежує рух задньої підвіски і скорочує термін служби ланцюга. Це може привести до розриву ланцюга посеред поїздки, що призведе до великих незручностей.

Вивчіть керівництво по експлуатації мотоцикла, щоб дізнатися, як відрегулювати ланцюг байка до відповідного натягу. Встановіть натяг, а потім не забудьте додати навантаження на мотоцикл. Для цього ви можете запросити кого-небудь сісти на нього. Це буде імітувати навантаження під час поїздки і відповідним чином допоможе налаштувати натяг ланцюга.

У посібнику користувача також будуть вказані правильні налаштування крутного моменту для кожного болта, пов’язані з натягуванням ланцюга. Крутний момент – це сила, необхідна для затягування певного болта. Для успішного виконання цього завдання вам необхідно мати відповідне обладнання з динамометричним ключем.

Після того, як ви закінчите налаштування натягу, не забудьте змастити ланцюг. Загалом, це забезпечить його безперебійну роботу.

Порада №2: перевіряйте рівень охолоджувальної рідини

Як мотоцикліст, ви повинні знати, як перевіряти рівень охолоджувальної рідини в своєму мотоциклі. Це те, чим ми часто нехтуємо, але це займає всього кілька хвилин. Можливо, вам доведеться заглянути в посібник користувача, щоб визначити, де знаходиться розширювальний бачок охолоджуючої рідини. Зовні відзначені верхній і нижній рівні.

За необхідності долийте охолоджуючу рідину. Якщо ви плануєте заливати охолоджуючу рідину через кришку наливної горловини радіатора, то потрібно переконатися, що двигун охолонув, перш ніж знімати кришку.

Змінити охолоджуючу рідину повністю не так вже й складно. Як мотоцикліст, ви, мабуть, робили це раніше.

Знайдіть зливну пробку, яка зазвичай знаходиться поруч з водяним насосом. Якщо ви не знаєте, як це зробити, зверніться до посібника користувача, щоб дізнатися, як правильно обслуговувати ваш мотоцикл.

Після зливу охолоджувальної рідини знову вставте зливну пробку і знову наповніть ємність сумішшю охолоджуючої рідини і дестильованої води в співвідношенні 50-50.

Закрийте кришку і зробіть невелику прогулянку. Рівень охолоджуючої рідини знову впаде. Долийте трохи суміші, щоб доповнити розширювальний бачок до верхньої мітки.

Порада №3: змащення

Змащення всіх рухомих частин необхідне для плавного ходу мотоцикла. Мотоциклістові слід час від часу змащувати ланцюг, підвіску і всі інші рухомі частини. Очистіть старе мастило за допомогою WD-40, а потім знову нанесіть мастило або змазку.

Показання і описані варіанти використання багатофункціонального продукту WD-40 були надані компанії WD-40 самими користувачами. Ці варіанти застосування не були протестовані компанією WD-40 і не є рекомендацією для використання. При використанні продукції компанії WD-40 слід проявляти здоровий глузд. Завжди дотримуйтесь інструкцій і звертайте увагу на всі попередження, надруковані на упаковці.