ABS – це антиблокувальна система, що дозволяє уникнути блокування коліс під час гальмування. Якщо при цьому будь-яке з коліс почнуть ковзати по дорозі або заблокуються, АБС зменшить тиск в певній гальмівної магістралі, після чого колесо почне обертатися. У автомобілів, оснащених нею, є перевага – можливість маневрування, що дозволяє уникнути зіткнення з якою-небудь перешкодою, яка виникла на шляху гальмування.
Таким чином, в основі всього лежить датчик, який визначає, заблокувалося колесо чи ні. Кожне колесо має датчик, розташований за підшипником з боку від колеса, що містить гальмо. У цьому блоці є спеціальний диск, який називається «фонічне колесо», яке наводить струм в датчик в залежності від величини обертання.
Ви можете помітити, що ABS має проблему, коли бачите, що загоряється попереджувальна лампа ABS (замість того, щоб згаснути через кілька секунд після запуску), або в результаті екстреного гальмування. Після того, як ви переконалися, що контрольна лампа не пов’язана з несправним запобіжником або блоком управління ABS, зосередьте свою увагу на датчиках. Не їдьте з увімкненою контрольною лампою, якщо це не є крайньою необхідністю, і на дуже низькій швидкості.
Набір гайкових ключів
Нові кабелі ABS
Нові датчики ABS
Домкрати
Ганчірка
Датчики ABS підключаються до блоку управління за допомогою кабелю. Оскільки маршрут досить довгий, цей трос проходить через значну частину автомобіля і тримається на різних кріпленнях з втулками, кліпсами або іншими системами. Нерідко після певного періоду використання, особливо на нерівній місцевості або в екстремальних погодних умовах, кабель може зіпсуватися або навіть бути перерізаний в деяких місцях і неправильно проводити сигнал від датчика. Тому необхідно простежити шлях цього кабелю та уважно оглянути його, щоб виявити будь-які проблеми.
Кабель, що йде від датчика, після більш-менш довгого відрізку має роз’єм, який дозволяє підключатися до ділянки кабелю, що йде аж до блоку управління. Якщо виявлено пошкодження в останній частині кабелю, від’єднайте роз’єм і замініть пошкоджений кабель. Якщо пошкодження виявлено в частині кабелю, підключеного до датчика, або якщо жодного з кабелів не виявлено, датчик необхідно замінити.
Як правило, колесо, на якому розташований датчик, необхідно зняти. Щоб безпечно працювати під ним, автомобіль необхідно підняти та поставити на підйомні домкрати. Також може знадобитися працювати всередині автомобіля, оскільки у багатьох автомобілях є роз’єм між кабелем, що йде від датчика, і кабелем, що йде до блоку управління, під заднім сидінням, в багажнику або в інших внутрішніх частинах.
Кабель датчика, від’єднаний від роз’єму, також слід звільнити від інших точок кріплення на корпусі або шасі, таких як втулки або затискачі. Деякі з них є зовнішніми і тому забруднені ґрунтом, брудом або жиром. Бажано попередньо очистити їх за допомогою Багатофункціональний продукт WD-40 і ганчірки, щоб кабель можна було звільнити, не пошкодивши опори. Датчик кріпиться до ступиці та гальмівної рами болтом. Після первинного очищення рекомендується розпорошити WD-40 SPECIALIST Швидкодіюча проникаюча змазка, яка швидко проникає всередину і звільняє деталі з високою ефективністю. Його формула також підходить для важких випадків схоплювання та окислення. Потім відповідним гайковим ключем послабте болт і зніміть датчик із гнізда.
Перед вкручуванням нового датчика слід обробити гвинт, який утримує датчик, Багатофункціональний продукт WD-40. Кабель, що виходить із датчика, слід розмістити на тих самих опорах, що й попередній, і надійно зафіксувати. Нарешті, кінцевий роз’єм потрібно під’єднати до роз’єму на кабелі, який йде до блоку керування. Тепер, колесо можна знову зібрати. Після заміни колеса з автомобілем доведеться провести кілька тестів, щоб визначити, чи горить попереджувальна лампа і чи працює ABS, коли це необхідно. Якщо тест не вдався, то варто відвезти автомобіль в СТО, оскільки може виникнути проблема з блоком управління, яку необхідно перевірити за допомогою відповідного діагностичного обладнання.
Представлена на сайті інформація щодо способів застосування WD-40 була надана виробнику WD-40 кінцевими користувачами продукції. Зазначені способи застосування були протестовані безпосередньо компанією WD-40. Таким чином, не рекомендується рекомендація щодо використання від компанії WD-40. Завжди дотримуйтесь інструкцій щодо застосування та беріть до уваги попередження.
Ограничение ответственности
Представленная на сайте информация по способам применения WD-40 была предоставлена производителю WD-40 конечными пользователями продукции. Указанные способы применения не были протестированы непосредственно компанией WD-40. Таким образом, не являются рекомендацией по использованию от компании WD-40. Всегда следуйте инструкции по применению и принимайте во внимание предупреждения, напечатанные на упаковке продукции.
© 2024 WD-40 Company.
Всі права захищені