У 1953 р. У невеликій лабораторії в Сан-Дієго, Каліфорнія, молода компанія Rocket Chemical Company та її штат у складі трьох осіб взялися за створення лінії розчинників та знежирювачів для запобігання іржі для використання в аерокосмічній промисловості. Їм знадобилося 40 спроб змусити формулу витіснення води запрацювати, але на 40 -й спробі це вдалося. Народився WD-40. WD-40 означає витіснення води, 40-а формула. Це назва прямо з лабораторної книги, яку використав хімік, який розробив продукт. Першою компанією, яка застосувала WD-40 у комерційних цілях, була авіаційна компанія-підрядник Convair для захисту зовнішньої обшивки ракети «Атлас» від іржі та корозії. Продукт працював настільки добре, що кілька співробітників висунули банки WD-40 з заводу в свої обідні коробки, щоб використовувати їх вдома. Кілька років потому засновник і президент Rocket Chemical Company Норм Ларсен експериментував із поміщенням WD-40 в аерозольні балончики, міркуючи, що споживачі також можуть знайти застосування цього продукту у своїх домашніх майстернях та гаражах.
1953
Rocket Chemical Company заснована 23 вересня 1953 року Норманом Б. Ларсеном, Гордоном Доусоном та Джоном Б. Грегорі.
1957
Сай Ірвінг бере на себе роль президента Rocket Chemical Company.
1958
WD-40 вперше з’являється на полицях магазинів у Сан-Дієго, Каліфорнія.
1960
Розмір компанії зростає майже вдвічі, зростаючи до семи осіб, які продають у середньому по 45 футлярів на день від багажників своїх автомобілів до магазинів техніки та спортивних товарів по всьому району Сан -Дієго.
1961
Перше повне замовлення вантажного автомобіля для WD-40 заповнюється для задоволення потреб жертв урагану Карла вздовж узбережжя Перської затоки США. Він використовується для відновлення пошкоджених від паводків та дощів автомобілів та обладнання.
1969
Джон С. Баррі призначений президентом і виконавчим директором компанії WD-40 і перейменує компанію на її єдиний продукт-WD-40.
1973
Компанія WD-40 оприлюднюється та зареєстрована у вільному продажу. Ціна акцій зростає на 61% у перший день розміщення.
1983
Продажі досягають 50,2 млн. Доларів. Багато компаній намагаються представити імітаційні вироби, навіть вдаючись до того, що копіюють характерні синьо -жовті банки з маленькою червоною верхівкою. Члени племені: 38
1990
Джеральд Шліф призначений президентом та головним операційним директором компанії WD-40. Пізніше його призначили на посаду виконавчого директора.
1993
Компанія WD-40 святкує свій 40-річний ювілей, побивши позначку у 100 мільйонів доларів. Компанія також входить до десятки найприбутковіших компаній на біржі NASDAQ.
1997
Гаррі О. Рідж призначений президентом та виконавчим директором компанії WD-40.
2001
Компанія WD-40 додає до свого портфоліо торгових марок глобальні побутові бренди. Додавання X-14®, 2000 Flushes® та Carpet Fresh® робить компанію WD-40 лідером у сфері побутових засобів для чищення та обслуговування. Члени племені: 227
2003
Запущена професійна лінія 3-в-одному. Контейнер WD-40 Big Blast® представлений у США із широкою зоною розпилення, яка швидко та ефективно подає багаторазовий продукт WD-40 на великі площі.
2004
Компанія WD-40 купує 1001®, провідну марку засобів для чищення килимів у Великобританії. Він також розширює свою лінійку 3-В-ОДІЙ Професіонал за рахунок впровадження потужного очищувача-знежирювача, стартера двигуна та високопродуктивного мастила.
2005
Компанія WD-40 представляє WD-40 Smart Straw®, яка містить постійно прикріплену соломку. Цей новий інтелектуальний спрей для соломи 2 способи ™: у вигляді широкого розпилювача із соломою вниз і струменя з соломою вгору. Розумна соломка також вирішує скаргу номер один щодо продуктів WD-40: втрата маленької червоної соломинки. Лінія 3-IN-ONE Professional розширюється за рахунок введення сухого мастила, яке допомагає змащувати та захищати всі типи поверхонь, не залишаючи після себе жирних слідів. Миттєвий засіб для видалення плям з килима Spot Shot випускається у зручній пляшці з пульверизатором.
2008
Компанія WD-40 перетворює свої найпопулярніші за розміром балони для багаторазового використання WD-40 до системи доставки розумної соломки. Офіційний список із 2000 використань багатофункціонального продукту WD-40 з’являється вперше завдяки допомозі членів фан-клубу WD-40. Spot Shot представляє два нові продукти -тригери: Spot Shot Instant Carpet Stain і запах Eliminator та Spot Shot Pet.
2009
Компанія WD-40 представляє WD-40 Trigger Pro®, неаерозольний продукт з тією ж формулою WD-40 для промислових споживачів. Компанія WD-40 запускає бренд BLUE WORKS®. BLUE WORKS – це лінія спеціальних засобів для технічного обслуговування, розроблених виключно для промислових користувачів, за формулами, які перевершують галузеві стандартні випробування.
2011
Використовуючи знання з моменту запуску бренду BLUE WORKS, компанія WD-40 представляє WD-40® Specialist®, лінію найкращих у своєму класі спеціалізованих продуктів під брендом WD-40, орієнтовану на професіоналів торгівлі. Початкова лінія продуктів включає Водонепроникна силіконова змазка, захисна біла літієва мастило та спрей, що вивільняє іржу, що містить технологію Blu Torch ™, запатентовану суміш синтетичних добавок. Члени племені: 334
2012
Компанія WD-40 засновує компанію WD-40 BIKE, бренд, орієнтований виключно на продукти технічного обслуговування для велосипедів. Лінія високоефективних засобів обслуговування WD-40® BIKE пропонує ряд продуктів, включаючи мастила для вологого та сухого ланцюга, надміцний знежирювач, миючу піну для велосипедів та захист рами.
2013
Компанія WD-40 святкує своє 60-річчя. Лінія продуктів WD-40 Specialist виросла до восьми продуктів. Додано п’ять додаткових продуктів, включаючи Засоби для видалення іржі, Інгібітор довготривалої корозії, Бруд & amp; Пилостійкі сухі мастила, машини & amp; Знежирювач двигуна та спрей для очищення електричних контактів. Успіхом спеціаліста WD-40 компанія WD-40 вирішила припинити виробництво бренду BLUE WORKS, скориставшись ключовими знаннями та застосувавши їх.
2014
Компанія WD-40 купує GT85, універсальний продукт для технічного обслуговування велосипедів, який продається переважно у Великобританії.
2015
Компанія WD-40 представляє WD-40 EZ-REACH Flexible Straw ™ у США. Завдяки прикріпленій 8-дюймовій гнучкій соломі, яка згинається і зберігає форму, вона може досягти недосяжного: тісних сантехнічних приміщень, за блоками двигунів, важкодоступних петель, роликів тощо.
2016
У 2016 році компанія WD-40 притримується сили тяжіння за допомогою розпилювача WD-40® Specialist® Spray & amp; Stay Gel Lubricant. З формулою без крапель, яка залишається там, де її розпилюють, вона забезпечує 12-кратне тривале змазування на вертикальних поверхнях і при русі. частин.
2016
Пізніше у 2016 році до сімейства спеціалістів WD-40 приєдналися чотири нові високопродуктивні мастила. Їх передова промислова міцність вирішує конкретні проблеми з високими температурами, тиском та вологою, дозволяючи при цьому обмінюватися ними на роботі без наслідків перехресного забруднення.
© 2024 WD-40 Company.
Всі права захищені